vrijdag 14 augustus 2015

Swatches: MAX & MORE Smokey Eyes 8 Color Eyeshadow Palette (Action)

Jullie hebben al swatches kunnen zien van het nieuwe 'Nude Look' palette van MAX & MORE (Action) en vandaag is het dan eindelijk tijd voor het 'Smokey Eyes' pallete. Over het Nude Look palette was ik erg enthousiast dus laten we eens kijken of dat bij dit palette ook zo is.


In het vorige artikel heb ik het ook al over de verpakking gehad dus daar ga ik nu niet te diep over in. Wanneer je het palette koopt zit het in eerste instantie nog in een extra verpakking bestaande uit een kartonnetje en een beetje plastic. Heel goedkoop, maar makkelijk voor de Action. Het palette zelf is een stuk steviger en voor een Action product erg goed. Ik vind het palette er zelfs erg mooi eruit zien voor zo'n budget product. Van alle palette die de Action heeft gehad zijn deze toch wel de mooiste.

In het palette zitten 8 kleuren waarvan 1 matte en de rest allemaal met een shimmer. De oogschaduws zijn best goed gepigmenteerd. Action heeft mij weer positief verrast. Zelfs de matte bruine kleur en de meer highlighter kleuren zijn goed zichtbaar. De eerste drie kleuren uit het palette zijn duidelijk meer de highlighter kleuren en de andere kleuren zijn uitermate geschikt voor een smokey eyes look.


Ik heb met het palette natuurlijk ook een ooglook gemaakt. Ik heb de paarse, blauwe en witte kleur gebruikt voor deze look. Ook met dit palette ben ik weer erg tevreden. Tuurlijk het is niet het allerbeste en nee het blend niet geweldig. Alleen voor een Action palette dat nog geen euro heeft gekost werkt het echt fantastisch. Ik weet dan ook zeker dat ik dit palette echt nog wel vaker ga gebruiken. Zouden jullie hier een make-up tutorial mee willen zien? Laat het vooral even weten in de reactie. Zoals je leest ben ik erg enthousiast!

Het MAX & MORE Smokey eyes 8 Color Eyeshadow Palette is voor € 0,89 te verkrijgen bij de Action.

2 opmerkingen :

  1. Wow wat een pigmentatie voor die prijs. Zou hem alleen niet zo snel zelf kopen aangezien ik zulke kleuren niet echt draag

    BeantwoordenVerwijderen