donderdag 11 juni 2015

The Secret Life of A Youtuber TAG



Het is donderdag en dan heb ik natuurlijk weer een nieuwe video voor jullie. Ik heb deze keer weer een tag voor jullie, namelijk The Secret Life of A Youtuber TAG. Deze tag gaat over youtube dus ik vond het wel leuk om in een video te doen. Veel kijkplezier!



The Secret Life of A Youtuber TAG heeft de volgende vragen:

1. Hoe lang ben jij al bezig op youtube?
2. Op welk moment denk je dat jij gaat stoppen?
3. Wat vind je het beste aan youtuber zijn?
4. Wat vind ik het vervelendste van youtube?
5. Hoeveel opties voor thumbnails maak je?
6. Wie is je youtube crush?
7. Wie staat er op mijn collab wishlist?
8. Wat draag ik op het moment op mijn onderste helft?
9. Hoe lang doe je er over voor je op record drukt?
10. Wat is jouw gevoel over de youtube community?
11. Wat is jouw geheim voor een succesvol youtube kanaal?

Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt

Geen opmerkingen :

Een reactie posten