maandag 1 juni 2015

Swatches: Perfect Touch Nagellak 08 - 27 (Big Bazar)


Vandaag heb ik swatches voor jullie van twee nagellakjes van Perfect Touch, het eigen budget merk van Big Bazar. Van alle producten die Perfect Touch heeft, moet ik natuurlijk ook de nagellakjes testen. Ik heb twee kleuren gekocht op de Beautygloss Party. Als eerste een roze/magenta kleur (08) en ook een grijze/taupe kleur (27).


De nagellak potjes zien er gewoon heel normaal uit en vind ik zelfs heel erg lijken op de nagellakjes van de Hema. De kwasten zijn dun en plat waarmee je de nagellak erg fijn mee kan aanbrengen. Voor mij is dit toch wel ongeveer het perfect formaat voor een nagellak kwastje.


De roze/magenta kleur (08) had ik uitgekozen omdat deze kleur mij gewoon erg mooi leek, maar het valt toch een beetje tegen op de nagels. Ik heb twee laagjes opgedaan maar de nagellak is erg transparant. Of drie laagjes dan voldoende zijn weet ik niet, maar ik heb er geen vertrouwen in. Erg jammer! 


De grijze taupe kleur had ik uitgekozen omdat ik erachter kwam dat ik nog helemaal geen grijze nagellak heb. Ik heb denk ik alle kleuren behalve grijs. Op de Beautygloss Party zag deze er wel mooi uit dus besloot ik het gewoon te kopen. Deze nagellak heeft mij dan weer juist wel positief verrast. Deze nagellak is namelijk juist wel erg dekkend. Ik heb wederom 2 laagjes op, maar al bij het eerste laagje was duidelijk te zien dat deze nagellak een stuk beter is en beter dekt.

Mijn mening over de nagellak van Perfect Touch is dus erg verdeeld. Het ene nagellakje vind ik helemaal niks en de andere vind ik juist wel weer leuk. Het maakt me toch weer nieuwsgierig voor de andere kleuren die ze hebben. Voor nu zeg ik dat kleurtje 27 (de grijs taupe kleur) een aanrader is en kleurtje 08 (roze/magenta kleur) kan je laten staan.

De Perfect Touch nagellakjes zijn te verkrijgen voor  1,00 bij Big Bazar.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten