maandag 8 juni 2015

Swatches: Perfect Touch Blush in 02 - 04 (Big Bazar)

Naast de lipgloss, lipsticks en nagellakjes heb ik ook twee blushes gekocht bij de Big Bazar stand op de Beautygloss Party. Big Bazar heeft een eigen make-up merk genaamd, Perfect Touch. Ik wilde een aantal producten van Perfect Touch proberen waaronder de blush.

Ik heb twee blushes gekocht. De blush heeft jammer genoeg geen naam, maar wel een nummertje. Ik heb 02 en 04 gekocht. De blush zelf heeft een goedkope verpakking van zwart plastic en een transparante bovenkant. Het is een handige verpakking, maar niks speciaal.



Blush nummer 02 is een matte oranje peachy kleur en 04 is een matte roze kleur. De pigmentatie van de blushes zijn wel goed. 

v.l.n.r. 02 - 04

Beiden blushes zorgen voor een mooi kleurtje op de wangen. Wel merk ik dat ze wat lastiger zijn om uit te blenden. Dat is toch dan toch wel jammer. Voor de prijs die je ervoor betaald zijn het goede blushes, maar zoals ik al eerder zei ze zijn niet echt speciaal. Ze zijn leuk voor erbij. 

De Perfect Touch Blush is te verkrijgen voor  1,49 bij de Big Bazar.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten