woensdag 3 juni 2015

Review: Kruidvat Cleansing Oil Oog Make-up Remover

Een tijdje geleden hebben jullie kunnen lezen dat ik een groot fan ben van het Micelliar Water van Garnier. Nou was deze op en wilde ik weer een nieuwe oog make-up remover proberen. Bij de Kruidvat heb ik even voor het schap gestaan en toen zag ik de Cleansing Oil Oog make-up Remover van het Kruidvat eigen merk. Ik was wel weer eens benieuwd naar een remover op olie basis. Daarnaast wilde ik weer even een budget variant testen.



Wat zegt Kruidvat over het product:

'Kruidvat Oog Make-up Remover Olie verwijdert waterproof en longlasting make-up. Door de verzorgende amandelolie droogt de tere huid rondom de ogen niet uit. Voor een optimale verzorging van de huid rondom de ogen combineer je deze reinigingsolie met Kruidvat oogcrème.'

Ik vind de olie oog make-up remover van de Kruidvat erg fijn. Ik draag waterproof make-up en met deze olie gaat het gemakkelijk eraf. Als ik eerlijk ben werkt dit product beter dan het micelliar water. Als ik namelijk de volgende ochtend wakker wordt heb ik niet last zwarte vlekken onder mijn ogen en dat heb ik nog wel met het micelliar water. Persoonlijk ben ik niet zo'n grote fan van olie, maar toch vind ik deze van de Kruidvat wel erg fijn en zeker een aanrader. Deze is voor alle huidtype en met mijn droge en gevoelige huid kan ik deze dan ook gewoon gebruiken.

De Kruidvat Cleansing Oil Oog Make-up Remover is voor  1,49 te verkrijgen bij de Kruidvat.

1 opmerking :

  1. Wat een fijne review! Echt tof dat 'ie zo goed voor je werkt!

    BeantwoordenVerwijderen