dinsdag 2 juni 2015

Review: Kiehl's Ultra Facial Cream



Persoonlijk heb ik last van een droge huid dus voor mij is het belangrijk om een dag/nacht crème te hebben die vooral hydraterend werkt. Ik ben niet heel goed bekend met de producten van Kiehls', maar ik had thuis nog de Ultra Facial Cream liggen. Tijd om het maar gewoon te proberen. 


De Ultra Facial Cream zit in een witte pot en heeft een inhoud van 50 ml. Hier kan je wel even mee door. Op de witte pot staat veel tekst in het zwart. Ik vind de verpakking ervan niet heel speciaal en ook niet echt mooi, het is oké.  De crème heeft een hele fijn structuur. Deze voelt heel luchtig aan op de huid en je hebt maar een klein beetje nodig voor je gehele gezicht. Je kan het zowel in de ochtend als in de avond gebruiken.

Ik vind de Ultra Facial Cream erg fijn. Het zorgt er inderdaad voor dat mijn huid een stuk beter gehydrateerd is. Daarnaast voelt de creme erg prettig aan op mijn huid. Ik zou de Ultra Facial Cream van Kiehl's zeker aanraden voor mensen met een droge huid.

De Kiehl's Ultra Facial Cream is voor € 24,00 te verkrijgen op Kiehls.nl.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten