zondag 7 juni 2015

15 dingen die niemand vraagt TAG



Ik zag bij
VERSUS A de 15 dingen die niemand vraagt TAG voorbij komen. Omdat ik deze wel leuk vond heb ik hem ook ingevuld. 

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Ze staan altijd op een kiertje. Ik doe namelijk nooit de deuren dicht, maar ze staan ook niet helemaal open.

2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Als ze lekker ruiken dan neem ik ze zeker mee. Ze liggen er toch niet voor niets.

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Nee dat heb ik nog nooit gedaan, maar wat voor een vraag is dit?! Haha heeft iemand van jullie dat wel ooit gedaan?

4. Gebruik je to-do lijstjes?
Deze gebruik ik heel graag. Het is toch gewoon een heerlijk gevoel als je iets van je lijstje kan afstrepen. Ik vind de app Wunderlist ook erg fijn. Wanneer je iets hebt gedaan dan is het geluidje dat je hoort echt geweldig om te horen. Ben ik de enigste die dat heeft?

5. Heb je sproeten?
Nee, ik heb geen sproeten.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Misschien als kind, maar volgens mij nooit. Ik kan het mij in ieder geval niet herinneren. Ik kan dat niet en ik wil dat niet. Ik ben iemand die van het ophouden is en het ondertussen ook wel lang kan. Het idee dat ik moet plassen in de bosjes vind ik gewoon geen fijn idee. Ik heb al moeite met een vieze wc.

7. Hoe groot is je bed?
Ik heb een eenpersoonsbed dus gewoon normaal.

8. Ben je lui?
Over het algemeen niet. Ik ben echt van het hard werken, maar soms is het heerlijk om een dag helemaal niks te doen.

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
HOOIKOORTS!!! Het is dit weekend super goed weer waar ik heel blij mee ben. Alleen de hooikoorts kwam ook ineens om de hoek en daar irriteer ik mij dood aan. Ik heb het gevoel dat ik er deze zomer erg veel last van ga hebben.

10. Kauw je op pennen en potloden?
Dit klinkt heel raar en fout, maar ik stop ze soms wel in mijn mond alleen ik kauw er niet op.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was? 
Nee ik heb nooit bij de padvinders gezeten en dat heeft mij ook nooit geïnteresseerd. Ik zit al sinds ik 6 was ongeveer op dansen.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Heel soms, maar niet vaak. Af en toe komt er wel een film uit die leuk is om te kijken.

13. Tel je de treden als je een trap op loopt?
Nee dat doe ik niet. Als ik een trap op loop dan denk ik daar niet zo over na.

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Vast wel, maar waarschijnlijk niet heel bewust

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ik zou er echt even goed voor moeten zitten, maar het zou mij uiteindelijk wel lukken. Niet dat ik het ooit doe.

Dit was de 15 dingen die niemand vraagt TAG. Neem vooral de tag over als je dat wilt. Laat even een reactie achter als je dit hebt gedaan dan kom ik namelijk even een kijkje nemen!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten