woensdag 13 mei 2015

Swatches: W7 Lip Paint in Naughty


Op de Beautygloss Party stond ook een stand van W7 waar ik een aantal producten heb gekocht. Zo heb ik onder andere een Lip Paint gekocht. Ik wilde al een tijdje heel graag een Lip Paint proberen dus dit was het perfecte moment. Ik nam de kleur Naughty mee.


De Lip Paint zit in een tube die de kleur heeft van de lipgloss met een zwarte dop. De lipgloss zelf heeft geen kwastje of een sponsapplicator. Het is gewoon schuin afgesneden plastic. Ik breng de lipgloss aan met een kwastje. Dit vind ik een prettigere manier om de lipgloss mee aan te brengen.


Naughty is een diep rode kleur die onwijs goed dekt. Het knalt er van af! Je kan al aan de zijkanten zien dat het product in je huid trekt. 


Wauw, ik ben echt heel blij met dit kleurtje. Naughty is echt een hele mooie rode kleur en is goed dekkend. Op de foto kan je wel zien dat het in de lijntjes trekt waardoor het buiten de lippen gaat. Tip is om een lip potlood te gebruiken, dan gebeurd dit minder snel. Nog een ander plusplunt van de Lip Paint is dat het lang blijft zitten want je hebt er bijna de hele dag plezier van. Nu ik deze heb geprobeerd baal ik eigenlijk dat ik niet meer kleuren heb meegenomen.

De W7 Lip Paints zijn voor € 3,50 te verkrijgen bij W7Cosmetica.nl

Geen opmerkingen :

Een reactie posten