zaterdag 9 mei 2015

Swatches: Tanya Burr Lipgloss Aurora


Ik ben een grote fan van de lipgloss van Tanya Burr. Bijna elke dag draag ik de Afternoon Tea lipgloss. Tijdens de Beautygloss Party wilde ik dan ook maar al te graag weer een nieuw kleurtje kopen. Deze keer ben ik gegaan voor Aurora.

Wanneer je een lipgloss koopt van Tanya Burr dan zitten ze verpakt in een kartonnen verpakking waarop een prachtige foto staat van miss Tanya Burr herself. Zelf vind ik de kartonnen verpakking eigenlijk wel overbodig. De lipgloss zelf heeft een zwarte dop en verder een transparante huls waarin je de lipgloss mooi in ziet. De sponsapplicator waarmee je de lipgloss aanbrengt heeft een fijn formaat en brengt zacht aan.

Aurora is een roze kleurtje met een lichte shimmer erin. De dekking van de lipgloss ziet er goed uit, net zoals bij de andere kleurtjes die ik heb.



Ik ben weer super blij met een Tanya Burr Lipgloss. Aurora is een prachtige roze lipgloss die bij vele looks past. Wat ik fijn vindt aan de Tanya Burr lipglosses is dat ze lang blijven zitten en niet plakken. Ze zijn een grote aanrader!

De Tanya Burr lipgloss in Aurora is voor € 7,99 te verkrijgen bij de webshop  Beauty-Licious.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten