dinsdag 19 mei 2015

Swatches: Safari Nagellak Neon Roze


Bij de Fogan stand op de Beautygloss Party heb ik naast make-up van Fogan ook een nagellakje gekocht van Safari. Ik heb al een aantal nagellakjes van Safari en die bevallen mij erg goed. Toen ik deze neon roze lag liggen leek deze mij erg leuk voor de zomer en festivals. 



De Safari nagellakjes zijn te herkennen aan de zebra dop. De Safari nagellak heeft een wat langer kwastje waarmee je de nagellak gemakkelijk kan aanbrengen.



De nagellak is zeker neon. Als je van opvallend houdt dan is deze nagellak zeer geschikt voor je. Ik heb twee laagjes opgedaan en daar dekt de nagellak redelijk mee. Het ligt er een beetje aan hoe dik je de laagjes aanbrengt. Ik ben weer erg blij met een Safari nagellak en dat die maar 1 euro heeft gekost is extra leuk.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten