dinsdag 12 mei 2015

Swatches: Perfect Touch Lipgloss in 02 - 03 - 05 (Big Bazar)




Tijdens de Beautygloss Party heb ik een aantal producten gekocht bij de stand van Big Bazar en vandaag heb ik daarvan het eerste artikel. Big Bazar heeft een eigen make-up merk, Perfect Touch. Van dit merk heb ik 3 lipglossjes gekocht. Dit make-up merk is een echt budget merk die ik heel graag beter wilde leren kennen. Ik ben dus begonnen met de lipgloss.

De Perfect Touch Lipgloss heeft een transparante verpakking van plastic met een zwarte dop. De tekst staat er in het zilver erop, maar die is er na een paar keer erover heen gaan eraf. Hieraan kan je bijvoorbeeld zien dat het goedkopere producten zijn, maar de inhoud is natuurlijk het aller belangrijkste. De lipgloss heeft een sponsapplicator waarmeer je de lipgloss fijn kan aanbrengen. 

v.l.n.r. 02 - 03 - 05

Ik heb dus drie varianten gekocht van de lipgloss. Helaas hebben ze geen naam. Ze staan er tenminste niet op, maar gelukkig nog wel een nummertje om ze uit elkaar te halen. Ik heb de kleurtjes 02, 03 en 05. De swatches zijn veel belovend! Ik had ze veel transparanter verwacht, maar ze laten zo best een goede dekking zien. Van 02 had ik niet verwacht dat die zo peachy/oranje zou zijn, maar juist echt nude. Al vind ik dit niet erg, dit ziet er ook mooi uit.

Kleurtje 02 is een heel lief licht roze kleurtje. Deze kleurt past bij vrijwel elke make-up look en is goed dagelijks te gebruik. Hij trekt wel een beetje in de lijntjes waardoor die niet altijd egaal wilt aanbrengen. Het is een goed basis kleurtje.

Kleur 03 is wel echt een lipgloss met een oranje ondertoon. Deze lipgloss vind ik niks, laat ik dat maar gewoon meteen zeggen. Ik heb er super veel moeite voor moeten om deze een beetje fatsoenlijk aan te moeten brengen. Het is gewoon niet mogelijk. De lipgloss brengt niet egaal aan en trekt heel erg in de lijntjes. Erg jammer want ik vind de kleur wel erg mooi.


Het laatste kleurtje is wel het toppertje van de drie kleuren. Kleur 05 is namelijk een stuk dekkender. De roze kleur knalt ervan af. Deze trekt ook een beetje in de lijntjes, maar al minder erg dan de twee andere kleuren. Erg gaaf vind ik deze.


Dit zijn alle 3 de kleurtjes nog een keertje op een rij. Voor de duidelijkheid nog even: 03 vind ik helemaal niks, 02 een stuk beter en is oké, maar 05 is wel de topper en vind ik erg leuk.

Een groot pluspunt van de lipgloss is dat die goed blijft zitten. Dit heeft me nog echt verbaasd. De lipgloss trekt in je lippen en blijft zeker een hele middag zitten. De glans is er dan een beetje af en moet je het even bijwerken. Kleur 02 is geen aanrader, 03 is een aanrader voor de mensen die een basic kleurtje willen en 05 is zeker een aanrader. Die vind ik toch wel erg leuk. Het heeft me ook zeker nieuwsgierig gemaakt naar de andere kleuren.

De mening is dus een beetje verdeeld over de lipgloss van Perfect Touch. Als jij ook de Perfect Touch Lipgloss wil kopen dan zijn ze voor € 1,49 te verkrijgen bij de Big Bazar. Dat zijn toch geen prijzen!

1 opmerking :