maandag 11 mei 2015

Review: Vaseline Essential Moisture Aloe Fresh Bodylotion



Regelmatig snuffel ik even rond bij de Action en kom dan altijd weer met een aantal spulletjes naar huis. Zo viel mijn oog deze keer op een bodylotion van Vaseline. Ik was nog opzoek naar een nieuwe bodylotion dus dit kwam even goed uit. Daarnaast zijn de prijzen bij de Action lekker budget. Zo geef je soms weinig geld uit voor een goed product.

Van Vaseline heb ik de Essential Moisture Aloe Fresh bodylotion gekocht. Ze hadden ook nog een andere variant met een gele verpakking. Deze heeft juist een opvallende groene verpakking met een inhoud van 200ml.

De bodylotion is wit van kleur, maar wanneer je dit uitwrijft wordt het transparant en is er niks meer van te zien. De lotion trekt snel je huid en zorgt ervoor dat die weer wat meer gehydrateerd is. Het heeft een frisse geur die niet sterk aanwezig. Dee bodylotion bevalt me erg goed. De niet te sterke geur en dat het niet lang nodig heeft om op te drogen is erg prettig. Ik zou deze Essential Moisture Fresh Bodylotion zeker aanraden.

Ik weet niet meer precies de prijs, maar het was ongeveer  1,80. Dat is zeker niet te veel! 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten