maandag 27 april 2015

Swatches + Ooglook: MAX & MORE 12 Color Eyeshadow Palette Green Eyes (Action)


Ja hoor ik heb weer een make-up product van MAX & MORE (Action) getest. De Action verkoopt tegenwoordig veel paletten waaronder ook paletten met kleuren die mooi passen bij een bepaalde oogkleur. Vandaag laat ik het palette zien die speciaal voor de groene ogen zijn. Nou heb ik zelf blauwe ogen, maar ik vond de kleuren uit het palette gewoon mooi.

De verpakking van dit palette is gewoon cheap even kort door de bocht. Het palette zit op een kartonnetje met een klein beetje plastic vast. Wanneer je dit eraf haalt hou je een klein zwart palette over met een transparante bovenkant waardoor je de oogschaduws goed ziet. Het is duidelijk goedkoop, maar het is dan ook Action. In het palette zit ook nog een dubbele sponsapplicator. 

In het palette voor de groene ogen zitten 12 oogschaduws met gele, gouden, bruine en roze/roden tinten. Er zitten veelal oogschaduws in met een shimmer, maar ook een paar matte kleuren. 


De pigmentatie van de bovenste rij is niet super goed. Dit zie je vaak bij de lichte kleuren. Die vallen vaak wat meer weg op de lichte huid, jammer.

De onderste rij is beter gepigmenteerd, maar het is nog steeds niet super goed. Ik heb wel eens betere oogschaduws gehad van de Action dus dit is jammer. Toch heb ik geprobeerd om er een look mee te maken.



Ik wilde het palette nog een kans geven om er ook een ooglook mee te maken. Als basis heb ik de essence oogschaduwbasis en het NYX Jumbo eyepencil in Milk gebruikt. Die hebben goed geholpen want er is gebleken dat ik met het palette echt nog wel een mooie look kan maken. Ik had dit eigenlijk niet meer verwacht. 

Ik zou dit palette aanraden voor de mensen met een laag budget en voor de beginnende beauty liefhebber. Als je niet van te intense oogschaduws houdt dan is dit palette heel geschikt. Wil jij ooglooks maken die van je ogen afknallen dan moet je dit palette laten liggen.

Voor maar € 0,79 is de MAX & MORE 12 Color Eyeshadow Palette Green Eyes te verkrijgen bij de Action.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten