woensdag 29 april 2015

Swatches: MAX & MORE Liquid Lip Color in Blusing Nude - Raspberry (Action)


Ik heb weer een setje meegenomen van de Liquid Lip Colors van de Action. Deze keer ben ik gegaan voor de kleurtjes Blushing Nude en Raspberry. Voor wie ze nog niet kent: de Liquid Lip Colors zijn vloeibare lipsticks, ook wel lipsticks in lipgloss vorm. Voor de andere artikelen hierover klik hier, en/of hier.

Het verhaal over de verpakking blijft hetzelfde. Ze zijn te verkrijgen in setjes van 2. De lipglossjes zitten in een kartonnen doosje zoals de meeste producten van MAX & MORE De huls van de lipstick/lipgloss is stevig plastic die transparant is en zwart bij de dop.

De lipgloss breng je aan met een sponsapplicator. Dit si een kleine sponsapplicator en ik had deze zelf liever iets groter gehad.

v.l.n.r. Blushing Nude - Raspberry

Dit zijn de swatches van de kleurtjes. Er komt veel kleur vanaf en deze keer lijken ze niet zo transparant. Deze kleuren zien er veel belovend uit!

Blushing Nude vind ik eerder een oranje peach kleur. Helaas valt deze kleur op de lippen erg weg. Van de kleur is niet veel meer over, jammer!

Raspberry vind ik daarentegen wel een heel leuk kleurtje. Deze kleur is wel goed te zien op je lippen en is van betere kwaliteit. 

Van dit setje vind ik dus de ene helemaal niks en de andere vind ik juist weer erg leuk. Gelukkig zijn de lipsticks/lipglossjes erg budget. Mijn algemene mening over de Liquid Lip Colors van de Action is dat je eigenlijk maar net geluk moet hebben. Sommige kleuren pakken helemaal niet goed uit en sommige kleuren vind ik juist weer erg mooi.

De MAX & MORE Liquid Lip Color zijn voor € 0,79 te verkrijgen bij de Action.

1 opmerking :

  1. Wauw die roze is echt mooi! Toch vind ik dat lichte kleurtje je mooi staan. liefs

    BeantwoordenVerwijderen