woensdag 8 april 2015

Swatches: MAX & MORE Liquid Lip Color in 05 Vamp Red Rose - 37 Rose Nude (Action)

Een tijdje geleden hebben jullie al swatches kunnen zien van de Liquid Lip Colors van MAX & MORE (Action) in Royal Orange en Russian Red. Als je hiervan het artikel wilt lezen klik dan hier. Nou zag ik laatst bij de Action weer nieuwe kleurtjes liggen dus ik besloot om weer een setje mee te nemen. Ik ben deze keer gegaan voor de kleurtjes 05 Vamp Red Rose en 37 Rose Nude.

De Liquid Lip Colors zijn vloeibare lipsticks, ook wel lipstick in lipgloss vorm. We hebben bij het vorige artikel eigenlijk al geconstateerd, dat het gewoon een lipgloss is. Ze zijn te verkrijgen in setjes van 2. De lipglossjes zitten in een kartonnen doosje zoals de meeste producten van MAX & MORE

De lipgloss breng je aan met een sponsapplicator. Deze is klein van vorm en had ik liever iets groter gehad omdat je daardoor meerdere keren de lipgloss er bij moet pakken. Je hebt te weinig product erop zitten om het aan te brengen in 1 swipe.

Dit zijn de swatches van 05 Vamp Red Rose en 37 Rose Nude. Ze zijn goed voor kleur, maar je kan hier al zien dat het niet opdroogt als een lipstick. Het zijn gewoon leuke lipglosjes.

Vamp Red Rose is een roze kleur met een rode ondertoon. In de huls lijkt het een vuurrode kleur, maar eenmaal eruit is die toch echt wel een stuk rozer. Dit was een verrassing, maar het blijft een heel mooi kleurtje. Je moet wel opletten met dit kleurtje. Soms wil het een beetje vlekkerig aanbrengen.

Ik was een beetje bang dat Rose Nude op de lippen zou wegvallen, maar er komt nog een mooi kleurtje vanaf. De naam zegt het eigenlijk al het is een nude kleurtje met een roze ondertoon. 

In het vorige artikel zei ik al dat ik ze mwah vind. Dit komt omdat het geen lipsticks zijn, maar ik vind ze wel erg leuk om als lipgloss te gebruiken. Voor een Action product blijft het nog een redelijk goed product. Het voelt heel fijn op de lippen. Ik heb er altijd een hekel aan als het heel plakkerig is, maar daar heb ik bij deze totaal geen last van. Vamp Red Rose en Rose Nude zijn twee hele leuke kleurtjes waar je mooie looks mee kan maken.

De MAX & MORE Liquid Lip Color zijn voor € 0,79 te verkrijgen bij de Action.

2 opmerkingen :

  1. Ik vind ze er best goed uitzien, ben zelf niet zo van de lipgloss plakt altijd zo haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben niet zo'n fan van lipglossjes, maar deze zien er op zich wel goed uit! X

    BeantwoordenVerwijderen