donderdag 30 april 2015

Get Ready With Me: Mijn Verjaardag 2015


Afgelopen maandag op Koningsdag was ik jarig! Zelf heb ik geen Koningsdag gevierd dus leek het mij wel leuk om jullie te laten zien hoe ik mij heb klaargemaakt op mijn verjaardag. Ik ging niks speciaals doen, maar ik had wel zin om mij uitgebreid op te maken. Veel kijkplezier met de Get Ready With Me!



Dit zijn de gebruikte producten uit de make-up tutorial:

MaxFactor Facefinity 3 in 1 Foundation Light Ivory 40

essence say no to dark circles concealer in 30 Bright Rose
* essence Stay All Day Concealer in 20 Soft Beige
* Rimmel Stay Matte Powder in 005 Silky Beige
Catrice Eyebrow Set (De lichtste kleur)
Essence I Love Stage Eyeshadow Base
* NYX Jumbo Eye Pencil in Milk
* essence oogschaduw in 02 Macaron, C'est Bon! (LE Cookies & Cream)
W7 In The Nude Palette
* essence Get BIG! Lashes Volume Boost Waterproof
Anastasia Matte Highlighter in Camille

Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt

Geen opmerkingen :

Een reactie posten