dinsdag 14 april 2015

FOTD: Fifty Shades of Grey



Een tijdje geleden ben ik naar de film Fifty Shades of Grey geweest en ik heb foto's gemaakt van mijn face of the day (FOTD) van die avond. Natuurlijk heb ik ervoor gekozen om die avond een grijze ooglook te maken. Daarnaast had ik zin in rode lipstick. Voor een review van de film verwijs ik je door naar hier.

Als basis heb ik de volgende producten gebruikt:

essence say no to dark circles concealer in 30 Bright Rose
* essence Stay All Day concealer in 20 Soft Beige
* Rimmel Stay Matte Powder in 005 Silky Beige
Catrice Eyebrow Set (De lichtste kleur)  

Voor de wangen heb ik de volgende producten gebruikt:


Voor de ogen en lippen heb ik de volgende producten gebruikt:

* NYX Jumbo Eye Pencil in Milk 
Catrice Glamour Doll Volume Mascara Waterproof 
* essence Get BIG! Lashes Volume Boost Waterproof
* Babor lipliner in 06 Classic Red
Rimmel lasting Finish by Kate Moss Lipstick in 111

Laat vooral even in een reactie achter wat je van de FOTD vindt.

1 opmerking :

  1. Mooie look heb je gemaakt! Vind vooral je lipstick super eruit zien x

    BeantwoordenVerwijderen