zondag 26 april 2015

Favorite Songs Of The Moment #12


Het is weer tijd om een aantal van mijn favoriete nummers met jullie te delen. Deze keer zijn het er veel. Op het moment zijn er vind ik veel leuke nummers dus ik kan niet wachten om ze aan jullie te laten zien. Laat vooral ook even in een reactie achter welke nummers jij veel luistert op dit moment.


Major Lazer & Dj Snake (feat. MØ) - Lean On
Dit is toch wel echt een lekker nummer. In de Nederlandse hitlijsten is het ook onwijs populair en ik snap het wel. Het heeft een lekkere beat.



Wiz Khalifa ft. Charlie Puth - See You Again
Ik heb nog nooit een Fast an Furious film gezien, maar dit nummer vind ik wel echt prachtig. Het heeft ook een onwijs mooie tekst.


Kygo ft. Parson James - Stole The Show
Op de een of andere manier dat de stem mij erg denken aan Olly Murs, maar hij is het zeker niet. Toch vind ik dit ook een fijn nummer om te luisteren. Er zit een goede melodie en in combinatie met de zang is het fijn om naar te luisteren.


Jason Derulo - Want To Want Me
Dit is een voorbeeld avn een nummer dat heel fout is en daarom juist erg leuk is. Want To Want Me is heel catchy die je niet uit je hoofd krijgt. Na een paar keer luisteren kan je het gehele nummer ook bijna mee zingen, heerlijk!


Carly Rae Jepsen - I Really Like You


Over catchy nummers gesproken, Carly Rae Jepsen flikt het weer. Het duurde even voordat ze weer een hit had, maar deze is weer leuk hoor. Je wordt er gewoon vrolijk van!


Skrillex & Diplo ft Justin Bieber - Where Are Ü Now
Ik ben geen belieber, maar soms heeft Justin Bieber echt wel leuke nummers. Zo is dit nummer samen met Skrillex en Diplo echt fantastisch. Wat een goed nummer is dit!


Feder ft. Lyse - Goodbye
Het is een apart nummer en de eerste keer toen ik het hoorde wist ik ook niet wat ik er van moest denken. Nu vind ik hem erg leuk. Juist omdat die anders en apart is, is die juist goed.


Jeroen van Koningsbrugge - Wit Licht
Na The Passion had iedereen het over het optreden van Jeroen van Koningsbrugge en dat is ook meer dan terecht. Wat een performance van Wit Licht. Een nummer waar je gewoon meteen kippenvel van krijgt. Jeroen trekt zijn strot even open en BAM dat raakt je gewoon. Prachtig gezongen!


Sia - Elastic heart
Sia heeft eigenlijk altijd wel goede nummers en dat is met Elastic Heart ook niet anders. Haar video's met danseres Maddie Ziegler zijn ook altijd erg mooi en creatief gemaakt.


James Gavin - Book Of Love
Nog een heel mooi nummer is Book Of Love. Een nummer waar je gewoon bij weg zwijmelt. 

Geniet van deze muziek op de zondag!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten