donderdag 26 maart 2015

The Lipstick TAG


Het is donderdag en dan staat er natuurlijk weer een nieuwe video voor jullie klaar. Deze keer heb ik een tag voor jullie opgenomen. Ik zag bij Sarah van Ultimate Fashion Lover namelijk The Lipstick TAG voorbij komen. Ik vond de video erg leuk gedaan dus heb ik besloten om ook de vragen te beantwoorden. Lipstick is samen met blush toch wel een van mijn favorieten make-up producten. Ik heb met veel plezier deze tag overgenomen. Hopelijk vinden jullie de video leuk, veel kijkplezier! 


Dit zijn de lipsticks die ik in de video laat zien:

* essence Lipstick in 44 Almost Famous
* Etos Colour Care Lipstick in 125
* Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss Lipstick in 101
* Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss Lipstick in 107
* Hema Pure Shine Lipstick in 12 Bright Pink
* Yves Saint Laurent Rouge Volupte Lipstick in 7 Rose Lingerie
* MAX & MORE Lipsticks in Fuchsia (Action)
* MAX & MORE lipstick in Vamp Red (Action)
* Hema Pure Shine Lipstick in 22 Light Pink

Dit zijn de vragen uit The Lipstick TAG:

1. Hoeveel lipsticks heb jij in je collectie?
2. Hoe berg jij jouw lipsticks op?
3. Wat was jouw allereerste lipstick en hoe oud was je toen?
4. Heb je wel eens lipstick opgemaakt en zo ja, welke?
5. Welke is je lievelingslipstick?
6. Welke heeft de mooiste huls?
7. Wat is je favoriete budgetlipstick?
8. Welke lipstick draag je het meest in het dagelijks leven? Bijvoorbeeld naar school of werk.
9 Voor welke lipstick heb je de meeste moeite gedaan om hem te krijgen?
10. Wat is je grootste miskoop geweest en waarom?
11. Welke lipstick staat er zeker nog op jouw verlanglijstje?

Ik heb de volgende youtubers/bloggers getagd: 
VeraCamillaLiveLifeGorgeous en Lottelovesbeauty. Succes meiden en ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden op de vragen uit The Lipstick TAG.

Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt

Geen opmerkingen :

Een reactie posten