woensdag 18 maart 2015

Swatches: Gosh Natural Blush 43 Flower Power

Ik ben geen grote fan van Gosh, maar ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ik vrij weinig van hun producten heb geprobeerd. Op de een of andere manier spreken ze mij gewoon niet aan. Toch heb ik alweer een tijdje geleden een blush gekocht met korting. Ik wilde heel graag een matte roze blush en toen ik er eentje bij Gosh zag liggen heb ik hem gekocht.


Het gaat om de Natural Blush 43 Flower Power. De blushes van Gosh hebben een zwarte ronde verpakking met een transparante bovenkant. Ik vind persoonlijk de verpakking mooi strak en ik vind het fijn dat je kan zien om welke kleur het gaat.

Flower Power is een matte roze kleur. Op de swatch foto lijkt het bijna koraal, maar het is toch echt een roze kleur. De blush zelf is super goed gepigmenteerd. Let er dan ook op dat je niet teveel aanbrengt. 


v.l.n.r. zonder - bronzer - bronzer & blush

Ik ben echt super blij met deze blush. Flower Power wordt dan ook regelmatig gebruikt en jullie hebben het stiekem al wel eens in een video kunnen zien. De blush zorgt voor een gezonde uitstraling. Het enige nadeel aan de blush vind ik dat je heel veel losse poeder krijgt als je het een keer gebruikt. 

De GOSH Natural Blush Flower Power is voor €8,79 te verkrijgen bij de Kruidvat.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten