zaterdag 14 maart 2015

Swatches: essence oogpotlood 25 Feel The Mari-Time

In de lente kunnen we de gekleurde eyeliners/oogpotloden weer uit de kast halen. Zelf vind ik dan heel leuk om in plaats van een zwarte eyeliner te gaan voor een kleurtje. Van essence heb ik een oogpotloodje gekocht met een leuk kleurtje. Ik ben gegaan voor 25 Feel The Mari-Time.



De essence oogpotloden zijn gewoon simpele potloden die je zelf moet slijpen. De buitenkant heeft de kleur van het potlood zodat heel duidelijk is om welke kleur het gaat.

Over de kleur van Feel The Mari-Time valt te discussiëren. Sommige zullen het blauw vinden en andere weer groen. Ik ga voor Turquoise. Doordat je het potloodje kan slijpen kan je er een dun en een dik lijntje mee zetten.

Met het oogpotlood heb ik een ooglook gemaakt. Het potlood is fijn te gebruiken en ook op het oog blijft de kleur mooi. De structuur van het potloodje is hard, maar zacht genoeg om er een goed lijntje mee te zetten. Ook de oogpotloodjes van essence zijn echte budget toppers. 

Het essence oogpotlood in 25 Feel The Mari-Time is voor € 0,99 te verkrijgen bij verschillende drogisterijen. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten