maandag 23 maart 2015

Swatches: 120 kleuren oogschaduw palette


Een van mijn favoriete paletten die ik bijna dagelijks gebruik is toch wel het 120 kleuren oogschaduw palette. In dit palette zitten 120 kleuren oogschaduw. Ik kan hiermee elke look maken voor elke situatie. Dit palette heb ik al zo'n 1,5 jaar en ik had de intentie op het begin om er een artikel over te schrijven alleen is dit nooitgebeurd, maar ik wil het alsnog delen met jullie.


Het 120 kleuren oogschaduw palette heeft een matte zwarte verpakking en is stevig. Voor lange reizen is het heel makkelijk om mee te nemen.

Als je het palette opent zie je de eerste 60 kleuren. Dat deel kan je er vanaf halen en dan zien je de andere 60 kleuren.

De eerste 60 kleuren zijn de felle kleurtjes uit het palette. Dit is helaas een foto van hoe het palette erop dit moment eruit ziet. Ik heb 1,5 jaar geleden geen foto gemaakt van de oogschaduws vanuit deze hoek. 


De andere 60 kleuren uit het paletten zijn de  meer donkere kleuren voor de smokey eyes. In het palette zitten zowel matte oogschaduws en oogschaduws met een shimmer erin. Ik heb van alle kleuren uit het palette swatches gemaakt. De swatches gaan van links naar rechts.  Ik zal per foto er een aantal kleuren uitkiezen om te bespreken.

De eerste kleur valt weg omdat het precies de kleur heeft van mijn huid, maar de oogschaduw is fantastisch om te gebruiken als highlighter. je kunt dan ook al zien op de vorige foto dat ik pan heb geraakt. De turquoise kleur vind ik ook prachtig. Er zit een hele mooie shimmer in. 


Van deze swatches vind ik vooral de twee matte roze kleuren echt prachtig.


De pigmentatie van zowat elke oogschaduw uit het palette is goed. De oranje kleur met gouden shimmer knalt gewoon.


De gouden shimmer kleur is prachtig en onwijs goed gepigmenteerd. Daarnaast ben ik ook echt dol op de koraal kleurtjes.


De paarse en blauwe kleur knallen boven de andere kleuren ui, echt gorgeous!


Ik zal rood niet snel gebruiken als oogschaduw, maar deze is toch wel erg mooi.


Grijs klinkt misschien saai, maar deze oogschaduw zijn erg leuk om te gebruiken. Wat dacht je van die shimmer  bij de nude tinten, prachtig!



Wat een pigmentatie toch weer. De paarse kleur vind ik echt fantastisch. Die kleur is geweldig om te gebruiken voor een smokey eyes look.


De donkere turquoise kleur is geweldig met de zilveren shimmer. Daarnaast is de bruin matte kleur die een beetje een rode ondertoon heeft erg mooi te gebruiken in een avond look.


Er zitten genoeg kleuren in met een flinke shimmer. Let vooral even op de bruin/goud tinten.


Mijn favorieten uit dit rijtje zijn toch wel de groene shimmer kleur en de zwarte met een zilveren shimmer. Love it!

Een paarse matte oogschaduw is altijd lastig om te vinden, maar in dit palette zit het gewoon. 

Ik vind het 120 kleuren oogschaduw palette echt fantastisch. De kleuren zijn echt prachtig en je kan er echt elke look mee maken. Ik pak het palette er dan ook bijna dagelijk erbij. Jullie hebben het palette ook al heel veel vaak in make-up tutorials gezien. Als ik een nadeel moet noemen is dat sommige kleuren een beetje aan de kruimelige kant zijn, maar dat neem ik voor lief. Het 120 palette is een echte aanrader als je graag je make-up looks afwisselt.

Het 120 kleuren oogschaduw palette is te bestellen bij Buyincoins.com.

1 opmerking :

  1. Supermooi palette!! Misschien ga ik m ook wel bestellen, heel mooie kleuren! :)

    BeantwoordenVerwijderen