maandag 30 maart 2015

Red Carpet iHeartRadio Awards 2015

Gisteren zijn in Amerika de iHeartRadio Awards uitgereikt. Het was weer een groot muzikaal spektakel. Zo hebben Madonna en Taylor Swift samen opgetreden, maar ik ben natuurlijk ook geïnteresseerd in de kiekjes die zijn gemaakt op de rode loper. 

Taylor Swift had een prachtig zwart jurkje aan met geweldige schoenen, love them! Nick Jonas liep rond in een rood geruit pak en hij kan het gewoon hebben. Niet bij iedereen zou dit leuk zijn. Volgens mij draagt Meghan Trainor het liefst little black dresses en ik kan het haar niet kwalijk nemen. Ze zijn eigenlijk altijd goed en het staat haar fantastisch. Zowel Jason Derulo en Gina Rodriguez zijn ook voor een zwarte look gegaan. Het is safe, maar wel mooi.

Zendaya gaat vaak voor extravagante looks. Je moet er maar net van houden en deze keer vind ik het erg leuk. De kleuren en printjes passen goed elkaar. Daarnaast vind ik haar haar geweldig! Niet iedereen kan een wit jurkje hebben, maar zowel Brittany Snow en Ariel Winter kunnen het erg goed hebben. Ze sluiten bij beide perfect aan op het lichaam. Adam Lambert heeft een look die goed bij elkaar is uitgezocht. Alles past goed bij elkaar. Anna Camp valt op met haar jurkje en op een positieve manier. De kleuren knallen er vanaf en het staat haar prachtig!

Zo zie je maar weer dat een zwart jurkje met een gewoon een simpel wit randje erg mooi kan zijn. Dit heeft Sydnet Sierota erg mooi gedaan. Sophie Simmons is voor een combinatie van chique, maar stoer gegaan. Love the shoes!  Het is een simpele look, maar Alanna Masterson kan het hebben. Het leren rokje en het gestreepte shirtje passen mooi bij elkaar. Doordat ze gekleurde schoenen draagt, zorgt het ervoor dat de look een stuk interessanter wordt. De mannen zijn voor een chique pak gegaan, maar geheel in hun eigen stijl. Zo draagt John Newman een witte blazer en Max Schneider is juist voor de kleur blauw gegaan. Ze zien er beiden goed uit.



En dit zijn toch wel mijn worst dressed van de avond. Ik vind Iggy Azalea haar make-up en haar prachtig zitten, maar de kleding vind ik allemaal maar net niet. Jennifer Hudson is een prachtige vrouw, maar dit jurkje is helemaal niks. Het model doet niks voor haar, het patroon dat erop zit, de fringes. Nee, dit is geen goede look voor haar. Het volgende jurkje vind ik een beetje raar. Alsof het allemaal niet goed zit. Jessica Szohr kan beter! Hetzelfde geldt voor Chris Brown. Persoonlijk vind ik de jacket helemaal niks. Als het groene niet op de jacket zat dan had ik het een stuk leuker gevonden. We zijn beter gewend van Chris Brown. Bij Hailee Steinfeld is veel mis gegaan. De laarzen die tot boven haar knieën gaan passen totaal niet bij het jurkje dat ze aanheeft. Daarnaast is de jurk ook al geen succes. Het lijkt wel op de top en de rok van twee complete andere jurken komen en zijn samengevoegd. Jammer dit!  Greer Grammer heeft de plank ook misgeslagen. De top is niet mooi en de schoenen passen er niet bij. Sorry, dit is helemaal niks.

Dit waren de red carpet looks van de iHeartRadio Awards van 2015.

Bron: eonline.com

Geen opmerkingen :

Een reactie posten