zaterdag 28 maart 2015

FOTD: Oh So Special

Ik heb vandaag weer een nieuwe 'face of the day' (FOTD) voor jullie. Mijn Oh So Special palette van Sleek had ik alweer een tijdje niet gebruikt. Ik heb ervoor gekozen om de shimmer roze kleur als basis te gebruiken, de matte paarse/bruine kleur in de arcadeboog en de paarse shimmer kleur in de buitenste ooghoek voor een smokey eyes effect. Ik was even vergeten hoe fijn het Oh So Special palette van Sleek is. Ik moet het er toch maar vaker bij pakken. 

Als basis heb ik de volgende producten gebruikt:

Bourjois Happy Light Foundation in 51 Rose Vanilla
* essence say no to dark circles concealer in 30 Bright Rose
* Rimmel Stay Matte Powder in 005 Silky Beige
Catrice Eyebrow Set (De lichtste kleur) 

Voor de ogen en lippen heb ik de volgende producten gebruikt:

* NYX Jumbo Eye Pencil in Milk 
Catrice Glamour Doll Volume Mascara Waterproof 
* essence Get BIG! Lashes Volume Boost Waterproof
* Tanya Burr Lipgloss in Afternoon Tea 


Voor de wangen heb ik de volgende producten gebruikt:


Wat vinden jullie van de FOTD met het Sleek Oh So Special palette?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten