zondag 15 maart 2015

Beauty Wishlist: Eyes Lips Face (e.l.f.)

Een van de fijnste budget merken is toch wel e.l.f  (Eyes Lips Face). Helaas is dit een merk dat niet in Nederland wordt verkocht, maar je kan het wel online bestellen bij de Belgische webshop. Dit kost alleen wel 7 euro aan verzenkosten en het is pas gratis boven een bestelling van € 60 of meer. Een tip is om je aan te melden voor de nieuwsbrief want ze sturen je regelmatig kortingscodes. Ik heb een aantal keer bij e.l.f. besteld voor € 30 met maar € 3 verzendkosten. Alweer een jaar geleden hebben jullie een unboxing kunnen zien met een bestelling. Klik hier als je de video wilt terug kijken. 

E.l.f. is een budgetmerk die bestaat uit drie lijnen: Studio, Mineral en Essentieel (de euro lijn) De Studio en Mineral lijn zijn iets duurder. Denk aan voornamelijk tussen de € 4 en € 6 euro. De Essentieel lijn wordt ook wel de euro lijn genoemd omdat veel producten uit deze lijn maar € 1 zijn. In een jaar tijd heeft e.l.f. een aantal hele mooie nieuwe producten toegevoegd aan hun assortiment die ik maar al te graag een keer zou willen proberen. Ik heb daarom een wishlist gemaakt met een aantal nieuwe en oude producten van e.l.f. Zo kunnen jullie ook een beetje zien wat e.l.f. te bieden heeft.



1. Pressed Mineral Blush - € 6,00: Dit is voor mij een nieuwe product. De kleur Sweet Retreat lijkt mij erg mooi
2. Nep wimpers - € 1,00: De nepwimpers van e.l.f. zijn maar een euro en zijn erg fijn te gebruiken. Zowel de Natural als Dramatic zijn goed te gebruiken.
3. Glitter Primer - € 2,50: Als je werkt met glitters kan het nogal een rommeltje worden. Deze primer zou misschien nog eens goed kunnen helpen.
4. Nagellak - € 2,50: e.l.f bied veel verschillende kleurtjes aan voor een leuk nagellakje. Zelf lijken de kleuren Rasperry Sorbet, Thunderstorm en High Tide mij erg mooi.


1. Jumbo Lippotlood - € 4,00: Ik heb hier al een aantal reviews over gezien en de producten zien er zo goed uit. Elk kleurtje hiervan lijkt me gewoon.
2. Angled Controur Brush - € 4,00: De kwast lijkt me handig om de bronzer mee aan te brengen.
3. High Definition Poeder voor ogen € 4,00: Zoveel beautybloggers zien dit als een holy grail en daardoor wil ik het eigenlijk gewoon proberen.
4. High Definition Poeder - € 6,80: Hiervoor geldt hetzelfde als voor de poeder voor de ogen.
5. Blush Palette - € 6,80: E.l.f. is met blush paletten gekomen en wat zien ze prachtig uit. Er is een lichte en een donkere versie. Ik wil ze gewoon alle twee, haha.
6. Blush - € 4,00: Over deze 'blush' is ook al veel geschreven. Gotta Glow wordt namelijk gewoon als highlighter gebruikt en is een knock off van Albatross van NARS. Prachtig!
7. 50 Delig Make-up Artist Palette - € 16,00: Dit palette moet ik in mijn bezit krijgen. Wauw wat ziet die er mooi uit zeg! Een palette met 10 blushes en 40 oogschaduws. Wat wil je nog meer! E.l.f. heeft dit heel slim gedaan. Deze staat wel bovenaan mijn wishlist.
8. Lifter & Filler voor de wenkbrauwen - €  4,00: Een product om je wenkbrauwen bij te tekenen en ook meteen de highlighter lijkt me erg handig!
9. Concealer - € 4,00: Deze concealer heb ik al ooit gehad en deze is zo fijn! Echt de beste die ik ooit heb gehad. Helaas is die op dus deze staat ook hoog op mijn wishlist.

E.l.f. heeft prachtige producten. Hopelijk kan ik over een tijdje weer een keertje bestellen bij hun. Ik hoop nog steeds dat ze ooit bij de Nederlandse drogisterijen in de winkel komen te liggen. Er is vast een mooi plekje voor ze en beauty liefhebbend Nederland zou er zeker heel blij mee zijn!

Neem een kijkje op de webshop van e.l.f. als je nieuwsgierig bent geworden.

1 opmerking :