zaterdag 28 februari 2015

Mijn favoriete youtubers: Nederlandse Vloggers


Ik merk zelf dat ik steeds minder tv begin te kijken omdat ik liever mijn avond spendeer op youtube. Op tv moet ik maar geluk hebben dat er iets leuks op is en op youtube is altijd wel iets leuks te vinden. Op het moment volg ik 136 youtubers, al moet ik er wel meteen bij zeggen dat ik niet elke video kijk. Dat is gewoon niet te doen. Nu ga ik hier geen lijstje zetten met alle 136 youtube accounts, maar lijkt het mij wel leuk om één keer in de maand in een artikel een aantal youtubers te bespreken. Vandaag ga ik een aantal vloggers uit Nederland delen met jullie. Dit zijn youtubers die hun leven filmen en delen op youtube.


Enzo Knol
Een van de meest bijzondere dagelijkse vloggers van Nederland vind ik toch wel Enzo Knol. Ik volg hem nu bijna een jaar op youtube en alleen al de groei die hij als youtuber mee maakt is ontzettend interessant om te zien. Toen ik mij abonneerde op zijn kanaal zat hij geloof ik op de 200.000 abonnees en wanneer ik dit type zit hij alweer op 603.605 abonnees. Ik voorspel dat hij aan het einde van het jaar aan de 1 miljoen abonnees zit. Zijn populariteit groeit hard en de overige media pakt dit ook op. Zo heeft Enzo al meerdere keren in de krant gestaan en is hij al een aantal keer op tv geweest. Check ook even de video van toen hij bij RTL Late Night is geweest. Enzo is een nuchtere jongen met veel humor die met zijn kijkers zijn levenslessen deelt. Als je zijn vlogs kijkt krijg je altijd een lach op je gezicht. Zeker een aanrader om even een kijkje te nemen op zijn kanaal.

Elke dag om 16.00 komt er een vlog online en om 19.00 een minecraft aflevering.





Vloggloss

Mascha kennen we allemaal als beautyblogger en beautyvlogger voor Beautygloss. Jullie hebben haar naam al vaker voorbij zien komen hier vanwege de Beautygloss Party en het Beautygloss Vriendinnenweekend. Op haar Beautygloss youtubekanaal is Mascha begonnen met vloggen en omdat ze het zo leuk vind is ze het dagelijks gaan doen. Dit was zo'n succes dat ze 3 maanden geleden een nieuw kanaal is gestart waarop alleen haar dagelijkse vlogs geupload worden, Vloggloss. Mascha vlogt een week vooruit en elke ochtend als je wakker wordt staat er een nieuwe vlog voor je klaar. Het is ontzettend leuk om te zien wat Mascha allemaal doet als fulltime beautyblogger/vlogger en haar avonturen met haar vriend Gregor en haar vrienden. Verwacht veel gezelligheid!



LiveLifeGorgeous/2WMN

Willemijn en Martine zijn dan geen dagelijkse vloggers, maar wat is het een feest als ze vloggen. Deze twee vriendinnen werken sinds een tijdje fulltime aan hun beautyblogg LiveLifeGorgeous en hebben een nieuwe blog gestart 2WMN waarop alle aspecten van het leven van een vrouw worden besproken. Met deze meiden is het alleen maar lachen. Een aanrader is ook om de New York vlogs terug te kijken, wat heb ik daar van genoten! Neem dus even een kijkje op het LiveLifeGorgeous en het 2WMN kanaal. Verwacht video's waardoor het lijkt dat je op pad bent met je vriendinnen


2 opmerkingen :

  1. Dit zijn ook mijn favorieten. Ik kijk de vlogs van Enzo Knol niet altijd, omdat ze erg lang duren. De vlogs van de anderen volg ik wel trouw. Die van Mascha heb ik vaak aanstaan als ik mijn make-up 's morgens opdoe, het is een soort ritueel geworden. De vlogs kijk ik zelf niet (zonder bril zie ik amper iets), maar de stem klinkt nu eenmaal heel vertrouwd. :-)

    BeantwoordenVerwijderen