zondag 22 februari 2015

Favorite Songs Of The Moment #10



Ik heb weer een overzicht gemaakt met een aantal muziek nummers die ik op dit moment erg graag luister. Denk aan de nummers van Beyonce, maar natuurlijk staan er ook weer een aantal DJ's en het rijtje zoals Avicii. 



James Bay - Hold Back The River
Elke keer als ik dit nummer op de radio hoorde genoot ik er echt van, maar toch wist ik nooit van wie het nou eigenlijk was en hoe het nummer heette. Gelukkig ben ik daar eindelijk achter gekomen. James Bay heeft een prachtige stem en nummer is heel mooi om naar te luisteren. Het couplet is ook goed mee te zingen. Daar maak je mij ook altijd heel blij mee. 



Beyonce - Crazy In Love (Remix 2014)
Iedereen keek ontzettend uit naar de verfilming van 50 Shades of Grey, maar stiekem wilde iedereen ook graag de remix horen van Crazy In Love van Beyonce. Ik hoorde daar ook zeker bij. Het nummer is geweldig in de remix! Het nummer is sexy en spannend wat natuurlijk goed bij Beyonce en 50 Shades of Grey past. Ik draai het nummer helemaal grijs ;-).



Taylor Swift - Style
Ik word steeds meer verliefd op Taylor Swift met haar nieuwe album. Al haar laatste singles vind ik echt te gek. Vorige week heeft ze weer een nieuwe single uitgebracht, Style, die ook weer het luisteren waard is. Ik hoorde het nummer voor het eerst bij haar optreden bij de Victoria's Secret Fashion show. Ik vond het nummer toen al leuk en nu is er dan ook een videoclip bij. Bij Blank in Space was ik helemaal overdonderd bij haar videoclip en dat heb ik bij deze niet, maar het nummer verder vind ik wel erg leuk.



Avicii - The Nights
Avicii heb ik al vaker genoemd in mijn artikelen met mijn favoriete nummers van dat moment. Deze DJ maakt gewoon heerlijke muziek waarvan je vrolijk wordt. Je kan altijd lekker meezingen en ze zijn altijd goed voor een feestje.



Hardwell ft. Harrison - Sally
Hardwell is de nummer 1 DJ van de wereld en ook nog eens een Nederlander. We kunnen trots op onze Nederlandse DJ zijn want hij maakt echt te gekke muziek! Zijn nieuwste single Sally samen met Harrison is fantastisch. In het gehele nummer zit een stevige beat en kan je helemaal los gaan. Vergeet ook niet niet de gitaar die je hoort, heel goed gedaan. Terwijl ik dit typ ben ik ondertussen het nummer aan het luisteren en ik kan gewoon niet stil zitten op mijn stoel. Het lijkt me ook echt nog te gek om naar een optreden van Hardwell te gaan. 



Beyonce - Haunted (50 Shades of Grey Version)
Beyonce heeft naast Crazy In Love ook nog een ander nummer voor de film 50 Shades of Grey uitgebracht, namelijk Haunted. Ook dit nummer heeft een ontzettende goede opbouw en de melodie is gewoon heel sterk. Ik luister dit nummer ook continu naast Crazy In Love!

Naar welke nummers luister jij veel op dit moment?

Bron foto's: 1, 2 en 3

Geen opmerkingen :

Een reactie posten