woensdag 21 januari 2015

Webshop: JustTwenty.nl


 Jullie weten dat ik graag met jullie webshops deel die ik ontdek door gewoon een beetje rond te surfen op het internet. Deze keer kwam ik terecht op JustTwenty.nl, een webshop met budget sieraden voor zowel vrouwen als manen.

Het fijne van deze webshop is dat de verzendkosten helemaal niet hoog zijn. Tot € 10,00 zijn de verzendkosten € 2,50 en daarna zijn ze gratis. Binnen 1/2 dagen krijg je je pakketje al binnen. Daarnaast zijn er meerdere mogelijkheden om te betalen, namelijk overboeking, paypal en ideal.

Zoals altijd heb ik ook weer een aantal producten op een rijtje gezet die ik persoonlijk leuk vind uit de webshop. De prijzen gaan van links naar rechts en van boven naar beneden.


€ 3,19 - € 2,99 - € 2,99
€ 3,99 - € 6,99 - €3,19


€ 11,99 - € 2,79 - € 3,29 - € 9,95
€ 6,99 - € 2,99 - € 3,99 - € 3,99

Neem dus vooral even een kijkje op de webshop van JustTwenty.nl.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten