donderdag 8 januari 2015

Mijn blog doelen voor 2015


We zitten nu in de eerste week van het jaar 2015 en ik heb de laatste paar dagen eens goed nagedacht over wat ik wil bereiken in 2015 met The Joyful Things In Life. Ik heb een aantal doelen opgesteld.

In 2015 wil ik...

... de 200 bloglovin volgers halen
Op het moment heb ik 60 volgers op bloglovin. Ik weet dat de cijfers niet het belangrijkste zijn, maar het is altijd mooi om te kunnen groeien. Het lijkt me dan ook leuk om in 2015 de 200 bloglovin volgers te halen.

... de 1500 abonnees op youtube halen
Ik begin youtube steeds leuker te vinden. Niet alleen het filmen van de video's, maar ook het editen. Ik leer elke keer weer bij. Ik zit nu rond de 600 abonnees. Echt fantastisch, maar ik zou het liefst nog meer interactie willen met mijn kijkers. Ik hoop door meer abonnees te krijgen op mijn kanaal dat ik nog meer contact krijg met jullie! De 1500 abonnees halen zou echt wel een mijlpaal zijn.

... nieuwe rubrieken maken
Dit jaar wil ik met nieuwe rubrieken komen om de site te verbeteren. Daarnaast wil ik niet dat het eentonig wordt en juist een beetje variatie bieden. 

... een event bijwonen
Ik heb al een aantal keer een uitnodiging gehad voor een event. Tot nu toe ben ik nog steeds niet in de mogelijkheid geweest om er heen te gaan. Daarnaast vind ik toch wel eng om daar in mijn eentje naar toe te gaan. Dus hopelijk durf ik het dit jaar en ben ik ook in de mogelijkheid om er heen te gaan. 

... betere foto's maken
Ik wil dat de kwaliteit van mijn foto's beter word. Hier ga ik mij meer in verdiepen. 

... betere content voor de video's
Door 2 video's in de week te plaatsen is het soms lastig om te bedenken wat voor video's ik ga opnemen. Dit jaar wil ik er voor zorgen dat de content voor de video's ook beter worden. Wat meer in variatie in de video's en meer verschillende soorten video's. 

... de lay out aanpassen
De lay-out van de website kan wel een opfris beurt gebruiken. Ik weet nog niet wanneer dit gaat gebeuren, maar dat het gaat gebeuren is zeker.

Wat willen jullie in 2015 zien op The Joyful Things In Life?

1 opmerking :

  1. Mooie doelen heb je voor 2015. Ik heb er momenteel nog geen voor mijn blog.... Nog even over nadenken denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen