vrijdag 23 januari 2015

FOTD: Orange Is The New Black

Ik heb vandaag weer een face of the day voor jullie! Ik zei in mijn vorige artikel al dat ik deze FOTD artikelen vaker wil gaan doen. Orange Is The New Black is dan wel een serie, maar vandaag is het mijn FOTD look.


Voor het gezicht heb ik de volgende producten gebruikt:

MaxFactor Facefinity 3 in 1 Foundation Light Ivory 40
* Essence Stay All Day Concealer 20 Soft Beige
* Rimmel Stay Matte Powder in 005 Silky Beige



Voor de ogen en lippen heb ik de volgende producten gebruikt:

* NYX Jumbo Eye Pencil in Milk
* 120 Palette
L'Oreal Super Liner Gel Intenza Gel Eyeliner
Catrice Eyebrow Set (De lichtste kleur)
* Catrice Glamour Doll Volume Mascara Waterproof
* essence Get BIG! Lashes Volume Boost Waterproof
* Hema Moisturising Lipstick in 24



Voor de wangen heb ik de volgende producten gebruikt:


Dit is de Orange Is The New Black FOTD. Vergeet niet om in een reactie achter te laten wat je van de look vind. 

2 opmerkingen :

  1. Ik vind je looks altijd zo mooi! En oranje is een kleur die ik niet meteen zou kiezen, maar het staat prachtig. Ik ga mijn mening erover herzien!

    BeantwoordenVerwijderen