donderdag 18 december 2014

The Christmas Tag

Naast de vele make-up tutorial die veel youtubers online plaatsen zijn de tags ook altijd leuk. Ik zag bij Sharon van Looks By Sharon the Christmas Tag voorbij komen. Zij had de tag gedaan in een geschreven artikel. Het leek mij wel leuk om de tag in een video te doen. Achteraf kwam ik erachter dat ik een vraag was vergeten, oeps! Laat even weten als jij de tag ook gaat doen, dan kom ik even een kijkje nemen. Veel plezier met kijken! 



Dit zijn de vragen van The Christmas Tag

Echte Kerstboom of een neppe?
Oogschaduw met Kerst: zilver of goud?
Favoriete kerstliedje?
Favoriete kerstfilm?
Uit eten of zelf koken?
Kerstfeestje: organiseren of zelf bezoeken?
Favoriete cadeautje om te krijgen?
Leukste kerstervaring tot nu toe?
Witte kerst: ja of nee?
Kleuren in de kerstboom?
Jurkjes of winterse truien?
Vroeg opstaan of uitslapen met Kerst?



Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

1 opmerking :

  1. Hele leuke tag! Ik heb hem ook ingepland staan (voor dit weekend als ik me niet vergis). Want wat is er beter dan kerst he :)

    BeantwoordenVerwijderen