woensdag 10 december 2014

Swatches: Etos Colour Care Lipsticks in 101 - 125


Lipsticks blijven altijd mooie producten om te testen. Wat zeg ik eigenlijk, alle make-up is mooi om te testen ;). Bij de Etos heb ik twee lipsticks gekocht die ik in een artikel met jullie wil bespreken.


Het gaat om twee Colour Care lipsticks in de kleurtjes 101 en 125. De verpakking van de lipsticks van plastic en simpel. Persoonlijk vind ik de verpakking niet erg mooi, maar het is wel herkenbaar. Jammer genoeg hebben de lipsticks geen naam en alleen maar een nummertje. 


Tijd voor de swatches van de lipsticks. Aan de linkerkant een swatch van 101 en aan de rechterkant een swatch van 125. Kleur 101 is een licht roze kleur  met een hele lichte zilveren glans erin. Kleur 125 is een matte roze nude kleur. De lipsticks brengen goed aan. De matte kleur is soms aan de droge kant, maar er valt goed mee te werken. De lipsticks blijven niet de hele dag zitten, maar een keer bijwerken is niet erg.

Uiteindelijk vind ik kleurtje 101 toch niet zo leuk. Ik ben niet zo'n fan van de glans die er in zit. Als we het hebben over kleurtje 125 is het een heel ander verhaal. Dat is echt een van mijn favoriete lipsticks geworden. De kleur is echt prachtig! Ik gebruik deze lipsticks ook erg vaak in combinatie met een lipgloss. Het is ook goed als een basis kleur te gebruiken. De oplettende kijker/lezeres heeft deze lipsticks al vaker in video's voorbij zien komen. Daarnaast zijn de lipsticks ook lekker goedkoop wat soms toch ook wel heel fijn is.

De Etos Colour Care Lipsticks zijn voor € 2,94 te verkrijgen bij de Etos.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten