maandag 29 december 2014

Mijn gekregen Sinterklaas en Kerst cadeautjes!

Hopelijk hebben jullie allemaal fijne kerstdagen gehad. Ik heb in ieder geval onwijs leuke dagen gehad. In de video van vandaag laat ik zien wat ik heb gekregen voor kerst en ook meteen wat ik voor Sinterklaas heb gekregen aangezien ik dit nog niet had gedeeld met jullie. Veel plezier met kijken!



Laat in een reactie achter of je kerst gevierd hebt en hoe, doen jullie aan cadeautjes en wat heb je dan gekregen? Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen!

Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

1 opmerking :

  1. Jaa Jett Rebel :D En dat boek! Ik vind heel die Isa en Ruben trilogie echt fantastisch, je moet echt snel het derde boek gaan lezen. Momenteel ben ik Ik Wist Het van Chantal van Gastel aan het lezen. Voor Kerst heb ik drie oogschaduw palettes gehad en het boek van The Maze Runner.

    BeantwoordenVerwijderen