zaterdag 22 november 2014

SWATCHES: MISS SPORTY LIP MILLIONAIRE LIQUID LIPSTICK 201 VIOLET CA$H

De vloeibare lipsticks zijn er tegenwoordig in overvloed. Hadden eerst de alleen wat duurdere merken het in hun assortiment is het tegenwoordig ook te vinden bij fijne budget merken zoals Miss Sporty. In het vast assortiment heeft Miss Sporty voortaan Lip Millionaire Liquid Lipsticks zitten. Omdat ik al een aantal Rimmel Apocalips in mijn stash heb wilde ik er geen, maar toen zag ik dat ze ook een wat opvallendere kleur hadden, 201 Violet Ca$h.


Violet Ca$h is een prachtige violet kleur met een shimmer van paarse, roze en blauwe kleuren. Dit pareltje kon ik gewoon niet laten liggen.


Wat vind ik dit toch een leuk kleurtje! Het is geen kleurtje die je alledaags gebruikt, maar echt een leuk kleurtje als je voor wat anders wilt gaan. De lipgloss brengt erg fijn aan en blijft redelijk goed zitten. Echt een toppertje!

De Miss Sporty Lip Millionaire Liquid Lipsticks zijn voor € 3,99 te verkrijgen bij de Etos.

3 opmerkingen :