vrijdag 28 november 2014

Swatches: MaxFactor Facefinity 3 in 1 Foundation Light Ivory 40



Ik ben nog altijd opzoek naar de perfecte foundation. Ik vind het dan ook altijd leuk om nieuwe foundations te testen, maar ik baal ook altijd als de kleur dan weer niet klopt. Tijd om eens een foundation van MaxFactor uit te proberen. Deze foundation heb ik nu alweer een tijdje in mijn kast staan dus tijd voor een review.


Ik ben gegaan voor de MaxFactor Facefinity 3 in 1 foundation. Volgens MaxFactor een primer, concealer en foundation in een. Daarnaast zit er ook nog SPF 20 in, wat altijd goed is.



De foundation heeft een fijne verpakking. Het heeft een glazen verpakking waardoor de kleur van de foundation goed te zien is. Wat erg handig is tijdens het kopen en zoeken van een foundation. Daarnaast pomp je de foundation eruit wat het meest hygiënisch is. 



Met een pompje krijg ik deze hoeveelheid foundation eruit.



Ik ben gegaan voor de kleur Light Ivory 40. De lichtste kleur die er is van deze foundation. Met de swatch kan je al zien dat de foundation een dikkere structuur heeft. De verwachtingen van een goede dekking zijn hierdoor wel hoog.


Op de eerste foto heb ik nog geen foundation op. Op de tweede foto draag ik alleen de foundation en op de derde foto heb ik een complete make-up look op. De MaxFactor Facefinity heeft een ontzettend goede dekking! Ik vind dan ook dat de foundation niet helemaal goed tot haar recht komt op de foto. Er is wel duidelijk te zien dat mijn huid een stuk egaler is na het gebruik van deze foundation. De foundation is erg fijn in gebruik en ik ben zeker onder de indruk van de dekking. Wel gebruik ik nog steeds een concealer hierbij. Ik vind het eerder een primer en foundation in een. De MaxFactor Facefinity 3 in 1 foundation is zeker een aanrader als je opzoek bent naar een foundation met een hoge dekking.

De MaxFactor Facefinity 3 in 1 foundation is voor 14,99 euro te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat. 

2 opmerkingen :

  1. Hoihoi, ik ben bij de kruidvat en etos geweest om deze kleur te halen omdat ik hoorde dat hij heel fijn voor de hele lichte huid is, alleen de lichtste kleur is daar nude 47.. weet je waar ik de lichtste kleur wel kan krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi! Raar want daar heb ik het wel gekocht. Is al weer een paar maanden geleden. Ik heb ook even online voor je gekeken, maar kon het helaas ook niet vinden.

      Verwijderen