zaterdag 8 november 2014

NEW: Beauté Et Vogue Box


Ik heb een lange tijd een abonnement op de Glossybox gehad, maar ik ben daar mee gestopt omdat ik vond dat de boxen nogal veel op elkaar leken en ik veel dezelfde producten ontving. Toen ben ik dus even gestopt met een maandelijkse box. Nu is er weer een nieuwe soort box die ik echt even met jullie moet delen. Ik heb het over de Beauté Et Vogue Box.

De Beauté Et Vogue Box heeft naast beauty ook fashion items. Daarnaast zitten er geen 5 producten in, maar kan je denken aan 25 producten. Ja je hoor het goed, 25! De producten zijn ook nog een full size. Ja jullie horen het weer goed, full size!!!! De prijs voor een box is dan ook wel iets duurder. Je betaald namelijk 59,95 euro voor een box die de waarde heeft van 174,50 euro. Ook zijn er geen verzendkosten binnen Nederland. Bij de Beauté Et Vogue Box heb je geen vast abonnement waardoor je altijd van te voren weet wat er in een box zit voordat je het besteld. Hoe fijn is dit! Je ontvangt altijd een leuke box omdat je nu weet waar je voor betaald! Op dit moment hebben ze de herfst box. Een hele leuke box! Mijn portemonnee laat het niet toe om er een te bestellen, maar anders had ik het wel geweten en hadden jullie een unboxing kunnen kijken ;).


Wat kan je nou verwachten van zo'n box?! Nou ontzettend veel dus! Op de foto hierboven zie je al een aantal producten, maar er zitten veel leuke merken in. Denk aan producten van de V&D, Fogan, Mudd, Dr Hauschka, Ritzo, Sleek etc..

De Beauté Et Vogue Box is er zeker eentje om in de gaten te houden. Neem ook even een kijkje op hun website! 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten