dinsdag 4 november 2014

Favorite Songs Of The Moment #7


Het is weer tijd om een aantal van mijn favoriete muziek nummers te delen delen met jullie. Vandaag heb ik vier nummers voor jullie die ik graag en veel luister op het moment. 



Jim Bakkum - Schouder
Natuurlijk was ik tijdens Idols voor Jim. Ik ben jaren mega fan geweest. Ik heb al zijn albums, singles etc.. Als ik eerlijk ben heb ik zelfs plakboeken vol met knipsel over Jim en twee grote kartonnen borden waar hij op staat. Ik ben nu wat ouder en ben ik niet meer zo van het fangirlen, maar ik zie Jim als een eerste liefde. Ondanks dat het niet meer is wat het ooit was, zal het altijd een speciaal plekje hebben. Zo volg ik Jim nog altijd, maar is er de obsessie er niet meer. Hij heeft een nieuwe ep uitgbracht (ik baal nog steeds dat er geen fysieke cd is) en een nieuwe single uitgebracht. Wat echt prachtig is, ga vooral even zijn nummer 'Schouder' luisteren.



Ed Sheeran - Thinking Out Loud
Ik heb het al heel vaak gezegd, maar ik ben mega fan van Ed Sheeran!! Niet te geloven dat ik zijn concert in Nederland heb gemist. Maar terug naar zijn nieuwe single. 'Thinking Out Loud' is een van mijn favoriete nummers op zijn album. Super tof dat dit als single is gekozen. Ga ook even de videoclip kijken want het heeft een hoge cute gehalte.



Enrique Iglesias ft. Sean Paul, Descember Bueno & Gente Dezoma- Bailando
Als je even zin hebt om  te dansen moet je Bailando opzetten. Heerlijk nummer! Je kunt gewoon niet stilzitten als dit op staat. De nummers van Enrique Iglesias zijn eigenlijk altijd wel leuk. 



Iggi Azalea ft. Rita Ora - Black Widow
Ik ben obsessed met dit nummer! Het deuntje erin blijft in je hoofd hangen. Ik vind het een heerlijk nummer. De combinatie van Iggi Azalea en Rita Ora is erg goed!

Wat zijn jouw favoriete nummers van dit moment?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten