maandag 29 september 2014

Swatches: Sinful Colors Nagellak 376 Glass Pink & 922 Frenzy

Sinful Colors is een nagellak merk dat erg populair is in Amerika en nu sinds een aantal maanden te koop is bij de Kruidvat in Nederland. Ik heb over het merk voornamelijk goede verhalen gehoord. Het is goedkoop want het kost maar 1,99 euro per potje en er zijn veel leuke kleurtjes.



In de nagellak shoplog hebben jullie kunnen zien dat ik twee nagellakjes heb gekocht, namelijk 376 Glass Pink en 922 Frenzy. De Sinful Colors hebben een rond nagellak potje/flesje wat aan de bovenkant iets smaller is. De dop is zwart. Er zit 15 ml in en dat is bijna 2x zoveel als wat er in een essence nagellakje zit.



Glass Pink is een hele mooie baby roze kleur met een prachtige shimmer erin. Helaas dekt de kleur wel niet. Ik heb op de foto 3 lagen op en nog steeds is het transparant. De kleur komt beter tot haar recht met een witte of een roze basis. 



Frenzy is een super leuk glitter nagellakje, maar is wel echt een topcoat. De basis kleur is transparant, maar de glitters zijn prachtig. In Frenzy zitten blauwe en paarse glitters in. Ik vind hem echt super leuk alleen moet er wel een leuk kleurtje onder.

Voor € 1,99 zijn de Sinful Colors echt heel leuk! Ik vind dit twee hele leuke lakjes. Ondanks dat Glass pink niet dekt, kan je met een basiskleurtje het heel mooi maken en Frenzy heeft prachtige glitters.

De Sinful Colors nagellakjes zijn te verkrijgen voor € 1,99 te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat.

1 opmerking :

  1. Jammer dat het roze lakje niet dekt. Het glitterlakje is wel heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen