maandag 15 september 2014

Swatches: Catrice Nagellak 38 Vino Tinto


Bij de Kruidvat is er op dit moment een actie waarbij het 1 + 1 gratis is op nagellak. Dit kon ik natuurlijk niet weerstaan. Ik heb een aantal leuke nagellakjes gescoord en vandaag ga ik beginnen met een nagellakje van Catrice. Voordat we het weten is het alweer herfst. Als de seizoenen wisselen dan draag ik toch vaak ook weer anderen kleuren. Ik zag deze hele mooie donker paarse kleur en wist dat ik hem moest hebben. Ik heb kleurtje 38 Vino Tinto dan ook meteen in mijn mandje gedaan. 


Het blijft een dingetje bij de Catrice nagellakjes. De kwastjes zijn heel slordig afgesneden. Naar mijn mening zijn ze ook te dik waardoor je niet altijd netjes kan lakken. Dit zorgt er helaas wel voor dat ik sneller een lakje van Catrice laat liggen, maar deze kleur vond ik toch wel erg mooi!


Vino Tinto is echt een topper. Ik heb op de swatch foto zelfs maar 1 laagje op. De nagellak dekt erg goed. Vaak doe ik er toch twee laagjes op omdat de kleur dan ook vaker net wat intenser is.  Ik ben er erg echt heel blij mee! Deze donker paarse/aubergine kleur is perfect voor de herfst.

Voor maar € 2,99 is deze nagellak te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat.

1 opmerking :