maandag 8 september 2014

Make-Up Tutorial: Ariana Grande - Break Free

Ariana Grande is onwijs populair op het moment en ik vind haar nieuwe nummer ook te gek! Dit konden jullie al in mijn laatste artikel met mijn 'Favorite Songs Of The Moment' lezen. De make-up look die ze in de videoclip op heeft staat haar prachtig. Eigenlijk is het een hele simpele look die je heel makkelijk thuis kan doen. Ariana Grande wordt ook vaak gespot met half up and half down haar. Op het moment is dit echt een favoriete manier van het dragen van mijn haar. Het is ideaal! In mijn video laat ik een geïnspireerde look zien uit de videoclip van Break Free. Veel plezier met kijken!



Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

1 opmerking :

  1. Wat zie je er stralend uit! Mag ik vragen welke camera je gebruikt, want het beeld is super mooi. En o ja, de tutorial zelf was ook goed hoor, hihi! :)))
    Ps. Ik geef momenteel een huge pakket weg op mijn site. Care to join? :)

    BeantwoordenVerwijderen