maandag 29 september 2014

Het Beautygloss Vriendinnenweekend 2014

Het afgelopen weekend ben ik naar het Beautygloss vriendinnenweekend geweest en de vlog van dag 1 staat zelfs al online. De vlogs van de andere dagen komen ook nog online. Voor de mensen die het niet fijn vinden om vlogs te bekijken, maar liever een verslag lezen heb ik dit artikel geschreven. Ik ga heel het weekend bespreken en ook wat er wel en wat er niet fijn was aan het weekend. 

DAG 1

Op de vrijdag kwamen we om ongeveer 5 uur aan op het park De Kempervennen en zijn we naar ons huisje gegaan. In het huisje stond iets heel leuks op ons te wachten. Namelijk een heel leuk pakketje namens Mascha. We kregen 3 She energy drinks, 3 100% sapjes en in het doosje zaten allemaal leuke producten van Andrelon, Kneipp, The Body Shop, Lush, etc. Super leuk! In de avond was er een Beach Party. We hadden totaal geen idee wat we er van moesten verwachten, maar het was echt heel leuk! Zo jammer dat het om half 12 al was afgelopen. Ik had nog wel uren kunnen door gaan. Dat was echt heel gezellig en leuk. Ook super leuk dat Mascha naar ons toe kwam om even gezellig te kletsen en te vragen of we het naar ons zin hadden. Natuurlijk zijn we ook even met haar op de foto geweest en ze heeft mijn boek gesigneerd. 


DAG 2

Op de tweede dag was het tijd voor Mascha's Prijzenfestival. Bij een aantal kraampjes kon je wat spulletjes kopen en advies vragen zoals Rimmel en Allure Kristal. Daarnaast was er een Beauty Bingo. Er waren twee rondes en per ronde kreeg je een bingo kaart. In de avond was er een Pool Party en kwamen de jongens van Stuk TV dj'en. Wij hadden persoonlijk geen zin in zwemmen dus zijn we naar de game hall gegaan en hebben we een filmpje gekeken. 

DAG 3
De derde dag stond in het teken van relaxen. Wij waren ingedeeld bij de Rimmel workshop waarin wij wat handige tips en tricks leerden. Daarnaast mocht iedereen een cadeautje ophalen wat uiteindelijk een goodiebag bleek te zijn. Super lief! De rest van de dag zijn wij nog gaan bowlen en hebben we lekker gekeken bij de Pizza & Pasta tent. In de avond hebben we maskertjes gedaan, onze nagels verzorgd en disney film gekeken. Een hele relaxte en rustige dag.

Dit is dus even kort hoe de drie dagen eruit zagen. Dit is het eerste jaar dat Mascha + crew dit hebben georganiseerd dus er zijn zeker nog dingen die ze zouden kunnen verbeteren. Zo was de Beauty Bingo niet slim gedaan. Gelukkig waren de regels een beetje aangepast zodat het allemaal net wat beter verliep. Persoonlijk zou ik als regel ook hebben gedaan dat je maar 1x per ronde kan winnen. Sommige meiden hadden wel 4 of 5x iets gewonnen. Ik denk dat het dan net wat eerlijker is. Misschien is het ook een idee dat je aan tafels kan zitten zodat het allemaal net wat overzichtelijker is. Nu stond je heel dicht op elkaar en dat was niet heel prettig en erg warm. Maar het idee van Beauty Bingo is wel super leuk! Ook zou ik er voor kiezen om net wat meer kraampjes er neer te zetten. Ik hoopte stiekem ook op Lush bijvoorbeeld. Die zouden denk ik ook een hele leuke workshop kunnen geven. Iets meer keuzes in de workshop en een eerdere verdeling van wie welke workshop kan doen. Ik zag dat mensen ook reageerden dat ze een echte afsluiting miste en dat begrijp ik wel. Er was niks meer gezamenlijk met iedereen op het einde. 

Dit zijn meer kleine dingen waarvan ik persoonlijk denk dat ze er volgend jaar misschien op kunnen letten. Voor de rest was het echt een geweldig weekend! WAUW! Wat heb ik er van genoten zeg. Ik en mijn vriendinnen hebben het hele weekend leuke dingen gedaan en het vooral ook heel gezellig gehad. Onder alle meiden die bij het event waren hing er een hele goede sfeer. Er was totaal geen negativiteit. Het was heel gezellig en je kon gewoon met iedereen gezellig kletsen. Ik vind de Beautygloss Party heel leuk, maar daar is de sfeer soms iets minder omdat mensen geen geduld hebben en niet willen wachten op hun beurt. De Beach Party was dan ook echt heel leuk. Zo jammer dat het niet langer duurde. Over de Pool Party kan ik niks zeggen omdat wij daar niet heen zijn gegaan, maar ik heb er heel veel goede verhalen over gehoord. Ook complimenten voor de dj want die heeft het hele weekend echt onwijs chille muziek gedraaid! Daarnaast vond ik het gewoon super leuk om te zien dat Mascha, Gregor, Awisa en Tatiana lekker hun eigen ding kunnen doen zonder security en 1000 man achter hun aan. Fangirlen is prima, maar soms is het gewoon niet meer veilig. Nu kon je gewoon even gezellig kletsen met hun. Een hele relaxte sfeer.

Als er volgend jaar weer een vriendinnenweekend wordt georganiseerd dan ben ik er weer bij!! Bedankt Mascha en crew voor dit fantastische weekend!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten