zaterdag 9 augustus 2014

Review: Sleek Sunset palette + Looks

Toen ik op de beautygloss party was ben ik verliefd geworden op het Sunset palette van Sleek. Ik heb toen het Bad Girl palette gekocht en wilde niet twee paletten kopen. Uiteindelijk heb ik het later alsnog gekocht zoals jullie hebben kunnen zien in een shoplog. 



Het Sunset Sleek palette heeft hele mooie warme kleuren die mij erg doen denken aan de 'sunset' ;-). De naam is erg goed gekozen. De zwarte kleur is de enigste matte kleur, voor de rest is het allemaal shimmer. 


De kleuren zijn voornamelijk rood, koper, zwart, oranje, goud, blauw en roze. Jammer genoeg hebben deze oogschaduws geen namen. Het is namelijk zo dat de oude paletten van Sleek nog helemaal geen namen hebben voor de oogschaduws. 


De eerste rij heeft een matte zwarte kleur waarvan de pigmentatie net wat minder is dan de rest van de kleuren. Dan volgt er een rode en koperen kleur. Ook zit er een fel oranje kleur in en een goud gelen kleur. Als laatste nog een random blauwe kleur. 

Op de onderste rij zitten de wat meer neutrale kleure. De eerste 4 kleuren zijn meer de rode/koperen kleuren en de laatste twee kleuren hebben een roze ondertoon.

Ik heb twee ooglooks met het Sunset palette gemaakt. Bij de eerste ooglook heb ik de gouden kleur op de helft van mijn ooglid aangebracht en op de andere helft de oranje kleur. Voor een beetje pop of colour heb ik de blauwe kleur onder mijn waterlijn aangebracht. 
Voor de tweede look ben ik juist voor de wat minder heftige kleuren gegaan en meer voor de roze tinten. De lichte kleur op mijn gehele ooglid en in mijn arcadeboog een wat donkerdere kleur. 

Ik vind het Sunset een erg mooi palette, maar wel een palette wat echt alleen geschikt is voor de zomer. De kleuren zijn goed gepigmenteerd zoals we altijd gewend zijn met de Sleek paletten. Ik heb op dit moment 6 Sleek paletten en ik weet zeker dat dit er nog wel meer zullen worden. 

Voor 9,99 euro is het Sunset palette te verkrijgen bij Enchantra

1 opmerking :

  1. ik hou van sleek wat een mooi palette en mooie looks ook! ik ga je volgen

    BeantwoordenVerwijderen