donderdag 7 augustus 2014

Review: L'Oréal True Match Foundation

Altijd als ik de L'Oréal  True Match foundation zag wilde ik die altijd eens proberen. Ik weet niet waarom, maar mijn gevoel zei dat dit een goede foundation zijn. Alleen kocht ik het nooit omdat ik als arme student altijd weer koos voor Catrice. Daarna ben ik op een gegeven moment gegaan voor de Bourjois foundations die ik dan weer altijd kocht bij een leuke aanbieding. Tijdens de 1 + 1 actie van de Kruidvat vond ik het toch maar eens tijd om de L'Oréal  True Match foundation te proberen. Zou het namelijk mijn verwachtingen waarmaken?



De True Match foundation heeft een hele simpele, maar vind ik een mooie vormgeving. Het is namelijk gewoon transparant met een zilver pompje.



Ik ben gegaan voor de kleur Rose Ivory. Dit is volgens mij de lichtste kleur die er in Nederland verkocht wordt van de True Match foundation. 



De foundation is dun van structuur. Als je een pompje op je hand doet, moet je vooral je hand recht houden want anders gaat het over je hand lopen. Ondanks dat die dun is, is het wel een dekkende kleur.



De foundation is gemakkelijk uit te smeren. Op het flesje staat dat  het heel gemakkelijk te blenden en zich aanpast aan de kleur van je huid. Wanneer ik het test op mijn  hand merk ik dat het inderdaad heel gemakkelijk te blenden omdat het juist heel dun van structuur is. Of het zich nou echt aanpast naar mijn huid weet ik niet.



Op de linkerfoto heb ik nog helemaal geen make-up op. Op de middelste foto heb ik de foundation aangebracht en bij de rechter foto heb ik een volledige make-up look op. Zoals je kan zien zorgt de foundation ervoor dat ik een mooie egale huid heb. Op de eerste foto is nog goed te zien dat ik rode vlekken op mijn gezicht heb, maar de foundation bedekt dit erg goed. De foundation bevalt me erg goed. Nu het zomer is moet ik er wel mee oppassen dat die mij tijdelijk te licht zal zijn. De foundation blend goed, dekt goed en heeft de juiste kleur.

De L'Oréal True Match foundation is voor €15,99 te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten