maandag 14 juli 2014

Swatches: essence Wave Godess nagellak 02 Wave Down The Lime en 04 Crush on Blue

Essence is er weer met een nieuwe trend edition, Wave Godess. De vorige collectie stond in het teken van het WK, maar ik vond die niet zo bijzonder. Ik was dan ook erg blij toen er weer een nieuwe trend edition collectie. Wave Goddess bestaat uit veel leuke producten, maar toch ben ik maar gegaan voor twee nagellakjes. Dit omdat ik al onder andere al veel highlighters en eyeliners heb. 


In de collectie zitten vier nagellakjes en ik ben er voor twee gegaan. Ik heb 02 Wave Down The Lime en 04 Crush on Blue gekocht. Wave Down The Lime heb ik gekozen omdat ik nog geen geel/limoen kleurtje heb en Crush on Blue omdat ik veel licht of hele donkerblauwe kleuren heb, maar niet een gewone blauwe kleur. Daarnaast was er bij de Kruidvat van een actie waarbij de nagellak 2 voor 3 euro is. 


De nagellakjes zitten in een ander potje dan we gewend zijn. Ze zijn namelijk best wel groot met een witte dop. Opvallend is dat om de witte dop ook een klein rubber bandje zit. Het past erg goed bij de collectie. De kwastje zijn lang en dun wat ik wel fijn vindt lakken. 


Wave Down The Lime is een limoen kleurtje wat ook erg naar het geel neigt. Met twee lagen dekt deze nagellak goed. In het zonlicht is er te zien dat er een kleine shimmer inzit, maar dit was heel lastig op de foto te zetten. Een erg leuk kleurtje!


Crush On Blue is een simpel blauw kleurtje met ook een lichte shimmer in het juiste zonlicht. Met twee lagen dekt deze nagellak wederom. Dit is een goed kleurtje om in je basis stash te hebben, maar is niet bijzonder.

Wil jij nou ook deze nagellak dan zijn ze te verkrijgen voor € 1,89 bij onder andere de Kruidvat. Let er op dat ze er wel maar tijdelijk liggen. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten