donderdag 24 juli 2014

Swatches: Catrice Mono 640 Don't Touch My Mosserati!

Mono oogschaduws laat ik vaak liggen omdat ik het fijner vindt om een oogschaduw palette te hebben dan allemaal losse oogschaduws. Toch zie ik af en toe een kleurtje die ik dan wil hebben. Zo was ik bij het schap van Catrice aan het kijken en zag  ik deze prachtige groene kleur. De kleur groen heb ik altijd jaren genegeerd, maar ik begin de kleur steeds leuker te vinden. Ik probeer daarom ook de kleur groen meer in mijn make-up te gebruiken.  


Ik heb dus de mono 640 Don't Touch My Mosserati! van Catrice gekocht. De mono's van Catrice hebben altijd een transparante verpakking zodat je de oogschaduw altijd goed kan zitten. Wat ook fijn is dat het een vierkant is en plat. Dit is makkelijk om te stapelen en op te bergen.


Kijk ik die kleur dan! Aan de linkerkant zie je de oogschaduw zonder flits en aan de rechterkant zie je de oogschaduw met flits.


De pigmentatie van de oogschaduw is super goed zoals je kan zien op de swatch foto. De pigmentatie van de oogschaduws van Catrice is altijd erg wisselend maar bij Don't Touch My Mosserati! is die erg goed. Het is een donker groene kleur met een flinke shimmer erin. 


Ik heb ook een ooglook gemaakt met de Don't Touch My Mosserati! Ik heb de Gosh oogschaduw in 011 Dusty Green op mijn gehele ooglid gebruikt en Don't Touch My Mosserati! In mijn arcadeboog. Daarnaast heb ik nog tot de helft een lijntje onder mijn waterlijn gezet. Op je ogen is de pigmentatie is minder, maar nog steeds goed. 

De  Catrice Mono 640 Don't Touch My Mosserati! is voor 2,98 euro te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat. 

1 opmerking :

  1. such a gorgeous colour! id love it if youd comment back http://www.amyelizabethfashion.com/2014/07/pink-warm-and-cosy.html xx

    BeantwoordenVerwijderen