zaterdag 26 juli 2014

Swatches: Barry M Textured Nagellak - Countess


Ik denk dat ik alweer een jaar dit nagellakje heb, maar er nog steeds geen artikel over heb geschreven. Dit is mijn eerste nagellakje van Barry M. Ik heb er veel positieve verhalen over gehoord, dus wilde zelf eens proberen of dit dan ook een fijn merk is. 

Ik ben gegaan voor een liquid sand lakje en bij de Barry M lakjes zijn dit de textured nagellakjes. Ik ben gegaan voor Countess. Mijn eerste voorkeur ging naar Princess, maar die was helaas op. Toch ben ik super blij met deze nagellak!



De basis kleur van Countess is paars, maar er zitten meerdere kleuren glitters in. Denk aan goud, paars, roze en een beetje koper. 



Op de swatches foto heb ik twee laagjes gedaan. Op de nagels is de kleur een stuk donkerder. Met twee laagjes dekt de nagellak super goed. De structuur is ook echt een liquid sand lakje. Dit is wel eerder een nagellak die je gebruikt in de herfst/winter, maar toch vind ik het een erg leuke nagellak. Ik blijf liquid sand leuk vinden!

De Barry M nagellak in Countess is te verkrijgen bij Fresh Mint Cosmetics voor € 5.75.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten