donderdag 31 juli 2014

New: Plangas.nl


Ik vind het altijd leuk om nieuwe websites te ontdekken en nu zag ik op blogs en social media weer iets leuks voorbij komen. Velen van jullie zullen wel bekend zijn met de beautyboxen hier in Nederland. Je betaald zo'n 15 euro elke maand en dan krijg je een box met 5 beauty producten. Nu is er een super leuk nieuw concept, namelijk Plangas. Deze keer namelijk geen beauty producten, maar zonnebrillen. Ik ben dol op zonnebrillen en in mijn stash video hebben jullie al kunnen zien dat ik er veel heb. Dit concept vind ik dan ook erg leuk. 

Voor 10 euro in de maand kan jij dus elke maand een nieuwe zonnebril op je deurmat verwachten. Super leuk natuurlijk! Ook leuk is dat je de zonnebrillen apart kan bestellen. Heb je geen zin in een maandelijks abonnement dan bestel je voor 15 euro apart een zonnebril. Daarnaast is er niet alleen aan vrouwen gedacht, maar voor de mannen zijn er ook zonnebrillen!


Op bovenstaande foto zie je de zonnebrillen van de maand mei. Ze zijn toch echt AWESOME! De bril van de vrouwen vind ik echt heel vet. De zonnebrillen voor mannen vind ik vaak saai, maar deze is ook erg leuk!


In de maand Juni een hele andere soort bril namelijk bloemetjes voor de dames en voor de mannen juist een hoekige bril. Wederom zijn het twee erg leuke zonnebrillen. 

Met dit concept ontvang je elke maand weer een unieke zonnebril. Misschien een bril die je zelf niet zou kiezen, maar uiteindelijk echt super leuk is. Neem daarom zeker een kijkje op de site van Plangas

Geen opmerkingen :

Een reactie posten