zondag 1 juni 2014

Wishlist: vanHaren


Het is alweer een tijdje geleden dat ik bij de vanHaren ben geweest. De vanHaren is een budget schoenenwinkel. Ik koop graag schoenen bij de vanHaren en ze hebben zeker de laatste twee jaar een erg leuk assortiment. Ze zijn toen helemaal vernieuwd en alles ziet er top uit. Ik heb weer eens gesnuffeld op de webshop en kwam een aantal hele leuke schoenen tegen.


Ik heb 8 schoenen uitgekozen die ik maar al te graag zou willen hebben om in rond te lopen. De prijzen van de shoenen van links naar rechts en van boven naar beneden:
1. € 29,90 --> Dit is wel mijn favoriet. Vind ik er erg gaaf eruit zien!
2. € 24,90 --> Nep Timberlands, ook cool
3. € 19,90 --> Erg mooie kleur
4. € 29,90 --> Voor een chiq feestje
5. € 29,90 --> Wederom voor een chiq feestje, maar wat meer gedurfd
6. € 19,90 --> Leuke sandalen voor de zomer
7. € 22,90 --> Leuke kleur en franjes
8. € 39,90 --> mooie basic sleehakken

Neem zelf vooral ook een kijkje op de webshop van vanHaren.

2 opmerkingen :

  1. Ik vind nummer 4 en 7 erg leuk! Ik ben al een tijdje op zoek naar zulke sandaaltjes. Ze lijken mij erg fijn voor onder een maxi-dress of zo! Ik vind vanHaren ook altijd wel een prettige winkel. Niet al te duur en ze hebben vaak hele leuke schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die rode hakken vind ik echt zo gaaf :D Ook die nude sandaaltjes vind ik heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen