vrijdag 13 juni 2014

Get Ready With Me: Privé concert Charly Luske + verslag


Vorige week kreeg ik het leuke nieuws dat ik twee kaartjes had gewonnen voor het Privé concert van Charly Luske. Je kon hiervoor kaartjes winnen met de spelletjes app WordOn. Het was ruim 4,5 uur reizen, maar woensdag zat ik dan in Amsterdam bij het Paleis van de Weemoed met nog 98 andere mensen. Voordat ik hier heen ging  heb ik nog een Get Ready With Me video opgenomen. Lees vooral verder voor het verslag, maar nu eerst veel plezier met het bekijken van de video.



Om 6 uur was ik samen met een vriendin vertrokken en om kwart over 8 waren we aangekomen bij Paleis van de Weemoed. Het was dus wel even reizen, maar we hadden er erg veel zin in. Om half negen mochten we naar binnen en was het zoeken voor een plaatsje. Het was er erg klein en een aantal mensen moesten ook staan. Als ik Paleis aan de Weemoed was had ik wat tafels weggezet en meer stoelen erbij gezet zodat iedereen ook gewoon zitten en er wat meer ruimte zou zijn. Aangezien we zolang in een trein hadden gezeten was het ook wel fijn om eindelijk naar het toilet te kunnen gaan. Het concert begon goed op tijd, want ik zat nog op het toilet toen het al begonnen was, maar gelukkig had ik niks gemist. Meteen toen Charly begon met zijn band hing er een hele gezellige sfeer. Natuurlijk als Charly zijn strot opentrekt ben je ook verkocht want wat kan die gast zingen. Elk nummertje was echt fantastisch gezongen. Wat mij opviel is dat hij alleen maar covers heeft gezongen en geen eigen singles. Dit is juist het moment zou je toch zeggen? Ach ja, dit was ook echt top! Daarnaast ook complimenten voor zijn band. Je merkt dat ze erg goed op elkaar zijn ingespeeld. Er was ook sprake van humor en ze plagen elkaar dan ook maar al te graag, maar er is ook veel respect onder elkaar. Iedereen krijgt zijn moment en die pakken ze ook. Het zijn een stelletje goede muzikanten bij elkaar. Ik heb dan ook echt erg genoten van de gehele avond. Er is niks fijner dan genieten van live muziek dat ook echt goed wordt gezongen. 


2 opmerkingen :