maandag 5 mei 2014

Mini vlog: Beautygloss Party 2014


Zaterdag ben ik weer naar de Beautygloss Party geweest en het was echt weer super leuk! Vorig ben ik voor de eerste keer geweest en omdat het zo leuk was wist ik dat ik dit jaar ook echt weer moest gaan. Dit jaar ben ik samen met Geesje geweest. Het idee was om de dag te gaan vloggen. Alleen is het niet altijd gelukt om te filmen waardoor het filmpje aardig kort is en niet echt spectaculair. Toch leek het mij dan nog wel leuk om een kleine vlog in elkaar te zetten. Morgen zal er ook een 'unbagging' online komen van de goodiebag en aan het einde van de week waarschijnlijk de shoplog. Ik heb er natuurlijk ook heel goed kunnen shoppen. 

Veel kijkplezier!



Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten